Un total de tretze poblacions gironines seran seu de la 12a edició de la Run4Cancer, la cursa solidària que organitza la Fundació Oncolliga Girona amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer, que se celebra el 4 de febrer. Enguany, la prova tindrà lloc diumenge 8 de febrer i es disputarà de manera simultània en tots els municipis participants.
Les localitats que acolliran la cursa són Aiguaviva, Anglès, Bellcaire d’Empordà, Flaçà–Sant Joan de Mollet, Maçanet de la Selva, Navata, Olot, Palafrugell, Planoles, Porqueres, Riudellots de la Selva, Salt i Tossa de Mar. Les sortides es faran entre les 9 i les 10 del matí, i en la majoria de municipis els participants podran escollir entre recorreguts de 5 km i 10 km, tant corrent com caminant.
La celebració simultània de la Run4Cancer és possible gràcies a la implicació de les delegacions locals d’Oncolliga, amb la col·laboració dels ajuntaments i de diverses empreses i entitats del territori.
Les inscripcions ja estan obertes al web d’Oncolliga Girona. Les persones que s’inscriguin fins al 2 de febrer rebran un doble obsequi: un buf de corredor dissenyat per a l’ocasió i la bossa oficial de la cursa. A partir d’aquesta data, l’organització no garanteix obsequis per a tots els participants. Les inscripcions en línia es mantindran obertes fins al 6 de febrer, i també es podrà fer la inscripció presencialment el mateix dia de la cursa.
El preu de la inscripció és de 12 euros, que es destinaran íntegrament a donar suport a les persones amb càncer.
Conferència pel Dia Mundial contra el Càncer
En el marc del Dia Mundial contra el Càncer, la Fundació Oncolliga Girona ha organitzat també la conferència “Després del càncer: i ara, què?”, amb la col·laboració de l’Institut Català d’Oncologia i l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona (IDIBGI). L’acte tindrà lloc el 4 de febrer a l’Hotel Carlemany de Girona, a les 19.00 h, i comptarà amb la participació de diversos especialistes.
La conferència es podrà seguir també en streaming a través del canal de YouTube d’Oncolliga.

