Vera adquireix Megatel i consolida el seu lideratge a Girona

L'empresa ja supera els 30.000 clients a les comarques gironines

L’operador català Vera ha anunciat l’adquisició de Megatel, empresa de referència al Pla de l’Estany i a les comarques gironines, coneguda també per la seva marca comercial Wifiboo. L’operació reforça l’estratègia de creixement de Vera, que supera ja els 30.000 clients a la demarcació de Girona i reafirma la seva posició de lideratge a Catalunya.

Segons el director general, Jordi Compte, la incorporació de Megatel “és un pas decidit cap a ser l’operador de referència a la província de Girona” i permetrà a la companyia mantenir el compromís d’oferir un servei de qualitat, proper i arrelat al territori.

Amb aquesta integració, Vera preveu assolir una facturació de 40 milions d’euros (MEUR) el 2025, fet que suposa un creixement superior al 20% des de la seva fundació el 2023. L’empresa dona servei a més de 57.000 clients residencials i 4.500 empreses a Catalunya, amb una xarxa pròpia de 6.193 quilòmetres desplegada a 259 municipis i un equip de 160 treballadors.

Fundada a partir de la fusió de Goufone, Iguana i Soomfibra, Vera ha crescut amb un model basat en la proximitat i la inversió local. A més de l’expansió de la seva xarxa pròpia, l’operador manté acords estratègics com el segellat amb Bluevía (Telefónica) i impulsa la innovació amb velocitats de fins a 10.000 Mb a la seva fibra.

Paral·lelament, desenvolupa iniciatives de suport cultural i esportiu amb el programa Arrelats al Territori, que destina més de 300.000 euros anuals a festivals i esdeveniments.

Amb l’entrada de Megatel, Vera fa un pas més en el seu objectiu de liderar la transformació digital de Catalunya, tot mantenint el compromís de connectar persones i empreses des d’una perspectiva inclusiva i de proximitat.