El Festival de Cap Roig ja ha venut més del 75% de les entrades

Un total de 7 concerts dels 24 programats ja han fet 'sold out'

El Festival Jardins de Cap Roig ha venut més de 40.800 entrades (el 76% de l’aforament) a les portes d’arrencar una nova edició d’aquest esdeveniment, que enguany celebra el seu 25è aniversari amb una programació solidària que destinarà part de la recaptació a entitats del territori. Dels 24 concerts programats, n’hi ha 7 que ja han exhaurit entrades. El festival arrencarà aquest diumenge, 13 de juliol, amb l’actuació del grup català Sopa de Cabra i finalitzarà el 19 d’agost, amb l’únic concert que l’artista internacional Michael Bublé fa aquest 2025 a l’Estat. “Estem molt contents amb l’acceptació que ha tingut el cartell”, ha dit el director del festival, Juli Guiu, que celebra que “el Cap Roig s’hagi posicionat com un referent del sud d’Europa”.

El Festival Jardins de Cap Roig, organitzat per CaixaBank i el Grup Clipper’s, celebra aquest estiu el 25è aniversari. I per l’organització, ho fa “consolidat com un dels grans esdeveniments culturals del sud d’Europa”. Per commemorar aquesta efemèride, l’esdeveniment presenta una nova proposta gastronòmica i una imatge renovada, que acompanyaran l’aposta per la programació artística.

Programació solidària

Enguany, a més, tots els concerts tindran un caràcter solidari. A través del programa Cap Roig Solidari, una part de la recaptació de cada espectacle es destinarà a cinc entitats socials de Girona i el Baix Empordà: el Centre Ocupacional Tramuntana, l’Associació POTS, l’Hospital Universitari Doctor Josep Trueta, la Fundació VIMAR i la Fundació Arcadi Armangué Barceló.

“El Festival Jardins de Cap Roig s’ha consolidat com un referent cultural amb un impacte molt positiu”, ha declarat la directora de Comunicació i Relacions Institucionals de CaixaBank, Maria Lluïsa Martínez Gistau, que ha afegit que des de l’empresa que representa estan “orgullosos d’impulsar projectes i esdeveniments que, a més d’oferir continguts de gran qualitat, contribueixen a generar valor al territori”. En aquest sentit, ha destacat la “rellevància especial” d’aquesta edició que “reforça el seu compromís social”.

Per la seva banda, el president del Grup Clipper’s i director del Festival Jardins de Cap Roig, Juli Guiu, ha dit que “complir 25 anys, fa il·lusió”. I ha detallat: “No només pel que representa en l’àmbit professional, sinó per tot el que significa per al territori, per al públic que hi ve des de fa anys, pels artistes que han passat per aquest escenari únic i per tots els patrocinadors i col·laboradors que formen part d’aquesta aventura”.

Entrades exhaurides de 7 concerts

A tres dies de la inauguració del Festival Jardins de Cap Roig, el públic encara pot adquirir entrades per a les actuacions de Sopa de Cabra (13 de juliol), Sílvia & Salvador (19 de juliol), The Tyets (20 de juliol), Sebastián Yatra (25 de juliol), UB40 feat. Ali Campbell (26 de juliol), Figa Flawas (27 de juliol), Nil Moliner (1 d’agost), El Pot Petit (2 d’agost), Ana Belén (3 d’agost), Natalia Lafourcade (4 d’agost), James Blunt (5 d’agost), Tom Jones (7 d’agost), Siempre Así (8 d’agost), Ara Malikian (13 d’agost), Els Catarres (14 d’agost), Franz Ferdinand (15 d’agost) i Michael Bublé (19 d’agost).

Els concerts de Simple Minds (18 de juliol), Antonio Orozco (6 d’agost), Rosario (11 d’agost), Lax’n’Busto (12 d’agost), Amaral (16 d’agost) i Joan Dausà (17 i 18 d’agost) ja han exhaurit totes les entrades disponibles.

Espai Village renovat

En aquesta 25a edició, el públic del Festival Jardins de Cap Roig podrà gaudir d’un espai Village renovat a càrrec de 21deMarzo, que oferirà una proposta gastronòmica variada en un entorn privilegiat. Per la seva banda, els xefs Sergio i Javier Torres, del restaurant Cocina Hermanos Torres de Barcelona —guardonat amb tres estrelles Michelin i una estrella verda— oferiran una carta exclusiva pel restaurant del festival amb un menú inspirat en l’aniversari. A més, el públic té la possibilitat d’ampliar l’experiència del Festival Jardins de Cap Roig afegint, durant el procés de compra de les entrades, un aperitiu exclusiu en format còctel a la Terrassa Hermanos Torres amb vistes al mar abans del concert.