Vuit dotacions de Bombers treballen en un incendi agrícola a Maçanet de la Selva

El foc ha quedat ancorat a la C-35

ACTUALITZAT 13:25 h | Els Bombers de la Generalitat treballen des de les 11:49 h en un incendi de vegetació agrícola a Maçanet de la Selva, segons ha informat el cos a través del seu compte oficial a la xarxa social X.

El foc ha quedat ancorat a la C-35 i, de moment, el cap no avança, fet que ha permès centrar els esforços en reforçar els dos flancs per evitar-ne la propagació lateral. Segons ha informat el cos, les flames s'han donat per controlades pels voltants de la una de la tarda. En les tasques d’extinció hi participen vuit dotacions terrestres dels Bombers, que continuen treballant per assegurar el perímetre i evitar rebrots.

El foc es produeix en un dia marcat per altes temperatures i condicions de risc elevat d’incendi, segons ha alertat el Servei Meteorològic de Catalunya.