Tres detinguts per robar en quatre supermercats de Girona, l'Estartit, Torroella i l'Escala

El valor del material sostret era de 1.542 euros en total

Agents dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de la Bisbal d’Empordà van detenir el dia 11 de juny, un home i dues dones, de 32, 34 i 41 anys, com a presumptes autors d’un delicte de furt. A una de les dones també se li va atribuir un delicte d’usurpació d’estat civil.

Els fets van passar el mateix dia 11 de juny, a la carretera C-31, al seu punt quilomètric 346, dins el terme municipal de Torroella de Montgrí, on, cap a dos quarts de tres del migdia, els mossos van aturar en un control un vehicle, tipus monovolum.

Els agents van identificar les tres persones que viatjaven dins del vehicle, un home i dues dones, i en escorcollar el cotxe van veure que a la zona del maleter hi havia sis bosses d’escombraries de mida industrial plenes d’articles de supermercat. També hi van trobar un cotxet de nadó amb l’habitacle ple de productes.

Quan els policies van preguntar per la procedència de la mercaderia van obtenir respostes evasives i van iniciar les indagacions per esbrinar-ne l’origen. Finalment, van veure que els productes havien estat sostrets a quatre supermercats ubicats a les poblacions de Girona, l’Estartit, Torroella de Montgrí i l’Escala.

El valor econòmic total dels articles pujava a 1.542,31 euros, per aquest motiu es van detenir les tres persones identificades. En aquell moment els mossos es van adonar que una de les dones s’havia identificat amb el document d’identitat d’una altra persona i, en esbrinar la seva identitat real, van veure que la dona li constava una ordre de detenció emesa per un jutjat de Girona.

Els detinguts, amb antecedents, van passar el dia 12 de juny a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de la Bisbal d’Empordà.