Frit Ravich i Cacaolat s’uneixen per llançar unes noves crispetes

El producte ja es pot trobar als canals d’Alimentació i Impuls

Frit Ravich, empresa familiar especialitzada en l’elaboració de patates fregides, snacks i fruits secs, ha unit forces amb Cacaolat, referent en la producció de batuts de cacau, per desenvolupar un nou producte que promet sorprendre els consumidors: les Crispetes Top Corn amb sabor a Cacaolat.

Amb aquesta proposta transgressora, Frit Ravich continua la seva trajectòria d’èxit en co-branding, associant-se amb marques de prestigi per ampliar la seva gamma de productes i captar nous públics. Top Corn, la seva marca de crispetes de blat de moro, lidera el segment amb una quota de mercat del 45%, i aquesta nova referència vol consolidar-ne el posicionament amb una aposta per sabors innovadors.

Segons Meritxell Verdaguer, Category Manager de Frit Ravich, el mercat de les crispetes està en ple creixement, impulsat per consumidors que cerquen “noves experiències i sabors sorprenents”. En aquest sentit, destaca que l’empresa es manté fidel al seu compromís d’innovació, treballant per transformar el consum de crispetes en una “experiència única”.

Les noves Top Corn amb sabor a Cacaolat es caracteritzen per la combinació de la textura cruixent i inconfusible de les crispetes de Frit Ravich amb el gust dolç i xocolatat del clàssic Cacaolat. El nou producte, que es comercialitzarà en un format de 80 grams, ja es pot trobar als canals de distribució d’Alimentació i Impuls de tot el territori nacional.