Els equips d'emergència que busquen des del 8 de novembre a l'home que es va llençar al mar a Platja d'Aro (Baix Empordà) per a rescatar el seu gos van suspendre definitivament les tasques de cerca.
Els Bombers de la Generalitat i la Guàrdia Civil van acordar a les sis de la tarda d'ahir que només es reprendrien en el cas que es trobin nous indicis. En la jornada d'aquest diumenge ja només hi van participar el Grup d'Actuacions Especials Subaquàtiques del Cos català (GRAE Sub) i els GEAS de les forces espanyoles.
La desparició de l'home, d'entre 35 i 45 anys, va tenir lloc el divendres 8 de novembre prop de la desembocadura del Ridaura quan una onada va arrossegar el seu gos dins de l'aigua i, aquest, es va llençar tot darrera.
Un veí va avisar al 112 i quan els Bombers van arribar només van localitzar l'animal, que es trobava en bon estat. Des d'aleshores Bombers de la Generalitat, Mossos d’Esquadra, Salvament Marítim i la Policia Local han iniciat un ampli desplegament per tal de localitzar-lo i que s'ha suspès temporalment a les nits i en dies de mala mar, però sempre s'ha reemprès l'endemà.
S’han utilitzat embarcacions, drons i helicòpters, així com equips especialitzats en busseig. La recerca s’ha intensificat per terra, mar i aire, amb un reforç d’efectius en dies successius. Fins ara, però, no s’han trobat indicis clars del desaparegut i el dispositiu s'ha donat per finalitzat definitivament.