Ensurt aquesta matinada pels tripulats d'un iot a motor que ha embarrancat amb un espigó del port de Roses (Alt Empordà) segons ha informat el cos dels Bombers de la Generalitat a través de la xarxa social X.
L'accident ha tingut lloc a la 1:02h quan s'ha alertat al 112 dels fets i fins allà s'hi han desplaçat Salvament Marítim de la Guàrdia Civil juntament amb dues dotacions dels Bombers. Els primers han procedit a rescatar els sis ocupants de l'embarcació, mentre que els segons han assegurat la barca i comprovat que no hi hagués cap vessament.
Per la seva banda el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'hi ha apropat amb dues ambulàncies i ha donat assistència a dues persones que havien rebut cops, resultant ferides lleus. Els han pogut donar l'alta in situ.
Es preveu que al llarg del matí d'avui es retiri el iot de l'espigó.