Denuncien dos casos d'abusos sexuals a Palamós durant la revetlla de Sant Joan

Està detingut un dels sospitosos mentre se segueix buscant els responsables del segon fet

Els Mossos d'Esquadra investiguen dos casos d'abusos sexuals durant la revetlla de Sant Joan a Palamós (Baix Empordà), un dels fets va passar la matinada del 24 a la zona de barraques.

Un home de 45 anys que es va acostar a diverses noies i a algunes d'elles els hi tocava els genitals. Una de les víctimes va decidir denunciar-ho a la Policia Local que va acabar arrestant l'home, que compta amb antecedents, si bé no per fets com aquests. El sospitós està investigat per un cas d'abusos sexuals.

Segons avançava el Diari de Girona i ha confirmat El Gerió Digital, el segon cas es va produir pels volts de les sis de la matinada, també a la festa de la revetlla de Sant Joan que es feia a Palamós.

En aquest cas, es tracta d'una turista de 22 anys que estava de vacances amb uns amics i que, segons afirma, un grup de dos o tres joves -coneguts dels amics de la víctima- la van tancar en un lavabo i li van fer tocaments.

Els Mossos de la comissaria de la Bisbal d'Empordà tenen oberta una investigació i, de moment, no hi ha detinguts.