L’empordanesa Gelati Dino, empresa de gelats artesans italians, continua creixent a Madrid on acaba d’inaugurar el seu sisè punt de venda, al mateix temps que treballa per obrir gelateries a Barcelona i Girona aquest estiu.
Ha posat en marxa al Centre Comercial Parque Corredor de Torrejón de Ardoz un local de 16 metres quadrats amb producció en el mateix punt de venda i amb una terrassa de 100 metres quadrats que permet encabir-hi fins a 20 taules. La seva obertura ha generat cinc llocs de treball i se suma a les altres cinc gelateries que Dino té a Madrid.
Al febrer en va inaugurar una al Centre Comercial La Vaguada i el mes anterior va fer-ho a Fuenlabrada (Centre Comercial Plaza Loranca 2), que s’afegeixen a les botigues que hi ha als barris de Goya, Cuatro Caminos i Argüelles. La voluntat de la companyia és arribar als 40 punts de venda repartits per diverses poblacions de l’Estat l’any vinent i créixer a zones com Andalusia, la Comunitat Valenciana, Catalunya i també a la Comunitat de Madrid.
El Centre Comercial Parque Corredor és una instal·lació propietat del Grupo Cushman & Wakefield que va obrir les seves portes a finals de la dècada dels 90 però que fa pocs anys ha estat reformat íntegrament. El centre disposa de més de 160 establiments i rep més de 10 milions de visitants cada any. És un dels espais comercials de referència de la zona est de la Comunitat de Madrid i oest de la província de Guadalajara.
Enric Bofill, director d’Expansió de Gelati Dino Gruppo, valora “molt positivament” l’expansió de la marca a Madrid i revela que “la previsió és créixer encara més i afegir-hi quatre punts de venda a curt termini”.
Afegeix que “Madrid és un mercat molt atractiu que disposa d’una gran afluència turística alhora que té un consumidor local que valora molt la qualitat dels nostres gelats. Volem consolidar la nostra presència en aquest territori i satisfer les expectatives de la gent que hi viu o el visita. Per al nostre grup, Madrid ha significat un augment de visibilitat en un mercat que considerem clau, reconeixement de la nostra marca i un increment significatiu de vendes”.