Gelati Dino obre a La Vaguada de Madrid el seu cinquè punt de venda

L'empresa vol expandir-se per Catalunya, Andalusia i el País Valencià

L’empresa amb seu a l'Alt Empordà, Gelati Dino, dedicada als gelats artesans italians, ha inaugurat el seu cinquè punt de venda a Madrid, el segon que posa en funcionament aquest 2024. El local està situat al Centre Comercial La Vaguada, disposa de producció pròpia i d’un espai de degustació i la seva obertura ha generat cinc llocs de treball.

La companyia continua d’aquesta manera amb la seva política d’expansió i preveu obrir 6 punts de venda més a curt i mitjà termini. Créixer a tot l’Estat i fer-ho especialment a zones com ara Catalunya, Andalusia, Madrid i el País Valencià és un dels principals objectius de Dino, que va tancar l’últim any amb una facturació d’uns 12 milions d’euros (MEUR).

Paral·lelament, ha dut a terme una renovació integral de la gelateria que des de fa 26 anys té al Centre Comercial L’illa Diagonal de Barcelona.

La posada en funcionament del local de La Vaguada serveix perquè l’empresa empordanesa reforci la seva presència a Madrid. El passat mes de gener va inaugurar un establiment al Centre Comercial Plaza Loranca 2, a la localitat de Fuenlabrada, que se suma a les botigues que ja hi ha als barris de Goya, Cuatro Caminos i Argüelles.

Aquesta última gelateria és un espai de 40 metres quadrats amb producció en el mateix punt de venda i amb una terrassa que esdevé com a espai de degustació. El Centre Comercial La Vaguada, ubicat al barri del Pilar, va ser pioner a Madrid.

Actualment, s’està reformant amb l’objectiu d’augmentar notablement el seu nombre de visitants i millorar d’aquesta manera l’experiència dels seus clients per ser un punt de referència a la ciutat. 

Enric Bofill, director d’Expansió de Gelati Dino Gruppo, explica quin són els objectius de l’empresa pel que fa al  seu creixement: “La nostra voluntat d’expansió abasta tot l’Estat, però estem enfocats de manera específica a Catalunya, Madrid, Andalusia i la el País Valencià. Hem tancat l’últim any amb una facturació total de 12 milions d’euros, una posició excepcional, i aquestes xifres el que fan és donar encara més suport a les nostres perspectives de creixement i alhora ens ofereixen una oportunitat de consolidar una presència més àmplia a tot el territori espanyol. A curt i mitjà termini tenim previst obrir sis punts de venda per enfortir la nostra presència i contribuir a tirar endavant els nostres ambiciosos objectius d’expansió”.

Bofill afegeix que “ens resulta molt atractiu créixer a través de punts de venda propis o fer-ho mitjançant el model de franquícia”.