L'Avinguda S'Agaró de Platja d'Aro, protagonista del cupó de l'ONCE

Pertany a la sèrie 'A peu de carrer'

L’ONCE dedica el seu cupó de demà, 13 de novembre, a l’avinguda S’Agaró de Platja d’Aro (Baix Empordà), dins de la sèrie monogràfica dedicada als principals carrers i avingudes del territori sota el lema ‘A peu de carrer’. Cinc milions de cupons difondran aquesta coneguda i concorreguda avinguda.

“Són els mateixos carrers pels quals els venedors i venedores de l'ONCE porten la il·lusió i la sort cada dia.  Són també un espai de solidaritat. Ho és l’avinguda S’Agaró de Platja d’Aro i ho són les seves gents. El cupó homenatja als ciutadans, als quals donem les gràcies per la seva generositat i l'afecte que rebem diàriament i per la seva confiança en els nostres productes de loteria responsable, social i segura”, sosté Enric Botí, delegat de l’ONCE a Catalunya.

Maurici Jiménez, alcalde de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, destaca “l’oportunitat que representa el cupó per confluir-hi dues de les característiques  essencials del nostre municipi: la promoció de la destinació amb nous canals, accions i suports; i l’acció social per posar a les persones en l’eix de les polítiques del consistori”.

La sèrie ‘A peu de carrer’ fa un recorregut per les vies més emblemàtiques de 50 ciutats, plenes de vida i de gent que passeja d’una banda a l’altre. A Catalunya ha format part d’aquesta col·lecció La Rambla de Barcelona i properament ho faran el carrer Major (Lleida) i La Rambla Nova (Tarragona).

El Cupó Diari de l'ONCE posa en joc un premi de 500.000 euros al número més la sèrie, i 49 premis de 35.000 euros a les cinc xifres del número premiat. A més: 450 premis de 250 euros a les quatre primeres xifres i 450 premis més a les quatre últimes; 9.000 premis de 25 euros en el cas de tres darreres o tres primeres; i el mateix per a les dues primeres i últimes (6 euros), i reintegrament de 2 euros a la primera o darrera xifra del nombre premiat.

Els cupons de l'ONCE són part dels productes de loteria social, segura, responsable i solidària de l'Organització que, des del seu disseny fins a la comercialització, implementa controls per neutralitzar consums descontrolats, prohibeix expressament la venda a menors d'edat o el consum a crèdit, entre altres mesures.

L'Organització manté una responsabilitat amb la ciutadania promovent una política de joc responsable amb els sistemes d'avaluació i seguiment més exigents definits per l'Associació Mundial de Loteries i l’Associació Europea de Loteries.

Els cupons de l'ONCE es comercialitzen pels més de 19.000 venedors i venedores de l'organització, 2.400 d’ells a Catalunya.