Laia Calzada s'emporta el primer premi del concurs #UndiaalCeller

Podrà menjar al Celler de Can Roca acompanyada pel fundador dels Igers, Phil González

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona, màxim organisme de promoció turística de la Diputació de Girona, i el restaurant El Celler de Can Roca, millor restaurant del món del 2013 segons la revista britànica Restaurant Magazine, organitzen i impulsen un concurs de fotografia a Instagram, anomenat #UndiaalCeller, per difondre la diversitat de la gastronomia gironina a través de la creativitat a les xarxes socials i, també, per copsar un públic potencial per a la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona.
 
Entre el 29 d’abril i el 30 de maig, 271 usuaris de la xarxa Instagram i seguidors del perfil @costabravapirineu van publicar 1.162 fotografies amb les etiquetes #UndiaalCeller, #InCostaBrava i #CellerCanRoca. S’estima que l’acció promocional ha assolit l’impacte de 208.222 usuaris de les xarxes socials i 46.117 likes.
 
La guanyadora del concurs #UndiaalCeller, que va ser escollida per un jurat designat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona el passat 31 de maig, obté com a premi gaudir d’un servei a la cuina del restaurant El Celler de Can Roca, el dimecres 5 de juny de 2013. La guanyadora @Mylay, Laia Calzada i Satorre, serà acompanyada durant el dinar i la sessió fotogràfica per dos instagramers influents, a fi d’ampliar el banc fotogràfic de la gastronomia gironina i la comunicació amb els seguidors de les xarxes socials.
 
El fundador de la xarxa mundial d’instagramers, “igers”, i director interactiu de Canal Cocina, Phil González, @Philgonzalez, amb 327.659 seguidors acompanyarà la guanyadora. La fotografia premiada ha estat l’escollida pel jurat per la creativitat, simplicitat i elegància de la imatge. La fotografia expressa virtuts de la cuina d’El Celler de Can Roca com són ara la modernitat, la innovació i la dosis necessària d’humor.
 
El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha difós l’acció promocional a les xarxes socials que gestiona (Facebook, Twitter i Instragram), i ha comptat també amb el suport en la difusió que s’ha fet a les xarxes socials de Catalunya Experience i Turespaña. Les fotografies que han pres part en el concurs es poden veure a http://statigr.am/tag/undiaalceller.
 
Seguint l’estratègia del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de promoció de la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona a través de les xarxes socials, l’acció promocional #UndiaalCeller se suma a la iniciativa del mateix caire, «Instagram your city», amb què es promocionen els municipis turístics gironins aquest 2013.