El Patronat de Turisme amplia la campanya ''Viu el doble'' al Regne Unit, França i el Benelux

S'ha destinat gairebé 1 MEUR per ampliar la cobertura

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació ha consolidat la campanya de publicitat "Viu el doble" i l'ha alineada amb el seu Pla d'accions i objectius per al 2023. L'acció, s'ha ampliat amb un pressupost aproximat d'un milió d'euros, està adreçada als principals mercats turístics per a les destinacions de la Costa Brava i el Pirineu de Girona. La campanya inclou tres grans blocs, que varien segons el mercat i el país als quals s'adreça, i utilitza múltiples plataformes per arribar al públic potencial.

La campanya per al mercat català, que es segmenta per productes, utilitza canals de televisió de Catalunya i mitjans generalistes i especialitzats en turisme, així com campanyes digitals a través de les xarxes socials. Per al mercat estatal, la campanya busca posicionar la destinació de la Costa Brava i el Pirineu de Girona en zones com Madrid, el País Basc i València, i es basa en la televisió digital i els formats exteriors en espais públics concorreguts de Bilbao i València. A més, es realitzen campanyes a través de les agències de viatges digitals Logitravel i Destinia.

Per al mercat francès, la campanya abraça tot l'Estat francès i es centra en regions com Occitània, París-Illa de França, Provença-Alps-Costa Blava, Roine-Alps i Nova Aquitània. S'emet en televisió i publicacions com Le Figaro Magazine, Le Monde Magazine, Petit Futé i Via Michelin, així com a través de les agències de viatges digitals eDreams, Logitravel i Last Minute i les xarxes socials Snapchat.

Finalment, la campanya internacional es duu a terme al Regne Unit, Bèlgica i Holanda a través de les pantalles digitals del centre comercial Harrods i Leicester Square, als diaris britànics The Times i The Sunday Times, i a través d'accions amb agències de viatges digitals i partners estratègics digitals com Sojern i Ink Global. Així mateix, a Amsterdam i Brussel·les es col·loquen vinils als tramvies i als autobusos urbans que circulen pel centre.

La campanya es basa en l'eslògan "Viu el doble", que destaca la complicitat i la complementarietat de les marques Costa Brava i Pirineu de Girona i el plaer de gaudir de la vida viatjant. La campanya té com a objectiu recuperar la quota de mercat perduda arran del Brexit i la pandèmia.