Els comerços de Castelló i Empuriabrava repartiran més de 6.500 euros en premis

Avui s'ha presentat la campanya "mou-te i rasca"

L’oficina de turisme de Castelló d'Empúries (Alt Empordà), ha presentat aquest matí la nova campanya de dinamització del comerç local "Mou-te i rasca". Castelló i Empuriabrava es tornen a moure amb una nova campanya.

Aquesta vegada, els comerços del municipi adherits a la promoció repartiran targetes rasca entre els seus clients i aquests podran obtenir més de 1.000 premis directes valorats en més de 6.500 euros.

La campanya, que comença aquest dilluns i s’allargarà fins al 22 d’octubre, dona continuïtat a les campanyes de dinamització del comerç local MouCastellóEmpuriabrava, impulsades des del Departament de Promoció Econòmica i Comerç de l’Ajuntament,  amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Castelló d’Empúries i Empuriabrava.

Mou-te i Rasca en dues fases

Del 19 de setembre al 2 d'octubre les persones que comprin en algun dels establiments adherits a la campanya participaran en el Mou-te i Rasca edició Empuriatapes. Entre totes les "butlletes rasca" que es repartiran en aquest període hi haurà 500 targetes premiades amb una tapa per gaudir-la a qualsevol restaurant participant en l'Empuriatapes. Els afortunats podran bescanviar el premi durant els dies que dura l'Empuriatapes, del 30 de setembre al 12 d’octubre.

Del 3 al 22 d'octubre engegarà el Mou-te i Rasca edició comerç local. Entre totes les "butlletes rasca" que es repartiran en aquest període, hi haurà més de 500 targetes premiades amb productes o serveis dels comerços que participen en la campanya, a més d'entrades pels diferents museus del municipi. Els afortunats podran bescanviar el premi fins al 30 de novembre.

En total 57 negocis del municipi adherits la campanya, 29 del centre històric i 28 d’Empuriabrava, que s’identificaran amb  un Codi QR a través del qual es podrà consultar tota la informació i funcionament del joc. Una vegada més, la proposta ha obtingut molt bona resposta per part dels comerciants, això és el que ha destacat Helena Solana, regidora de Promoció Econòmica i Comerç, durant la presentació, i ha afegit que “aquestes campanyes donen a conèixer l’oferta comercial del municipi i potencien el consum del comerç local”.

A l’acte hi ha assistit l’alcalde, Salvi Güell; la regidora de Promoció Econòmica i Comerç, Helena Solana; i Judith Cantenys, en representació de l'Associació de Comerciants i Empresaris de Castelló d'Empúries i Empuriabrava.