L'Oncolliga crea una marca de cosmètics naturals per recaptar fons per a la lluita contra el càncer

L'entitat vendrà set productes per a la cura facial a través d'un portal web

La Fundació Oncolliga ha creat Gatzara, una marca de cosmètics naturals que recaptarà fons per a la lluita contra el càncer. Tots els beneficis que es recaptin d'aquestes vendes es dedicaran a finançar els programes que té la fundació.

Es tracta d'una línia de set productes per a la cura facial dirigits a tots els públics i es podran comprar a través d'un portal web. Els preus es mouen entre els 19 i els 35 euros i els productes han estat testats dermatològicament per assegurar que es poden fer servir amb tot tipus de pell, fins i tot les més sensibles, i els ha dissenyat un equip de farmacèutics i químics amb experiència en el camp de la cosmètica natural.

El projecte Gatzara va néixer el 2019 com una idea de negoci complementària a les activitats que feia habitualment la Fundació Oncolliga per recaptar fons. Amb l'arribada de la pandèmia, però, es va donar l'impuls definitiu a aquesta línia de cosmètics naturals i es va veure la necessitat de plantejar noves vies de finançament al marge de les activitats populars que feia la fundació.

La impulsora del projecte i expresidenta de la fundació, Lluïsa Ferrer, ha explicat que tradicionalment les activitats solidàries eren la "principal font de finançament" de l'entitat però després de viure el confinament i les restriccions sanitàries derivades, van detectar que era "un 'handicap'" centrar tota l'entrada de diners a aquestes activitats.

Per això van accelerar la creació d'aquesta línia de cosmètics naturals que busca revolucionar la manera com les persones cuiden la pell. Gatzara posa al mercat set productes facials. Hi haurà una emulsió netejadora, dos cremes facials, un sèrum, una crema de contorn d'ulls, un nou concepte de mascareta facial i un complex vitamínic a base d'oli d'arròs ecològic. Aquests productes tindran un preu d'entre 19 i 35 euros i es podran comprar a través del web que té la marca de cosmètics.

Un equip de farmacèutics i químics han dissenyat els productes i els han provat dermatològicament per assegurar que el seu ús és apte per a tot tipus de pell, fins i tot les més sensibles.