Moren dos pacients per coronavirus a la regió de Girona i es detecten 17 casos nous

Les altes s'incrementen en 10 persones més

Segueix El Gerió Digital a Google

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya ha confirmat avui que les darreres hores han mort dues persones per coronavirus, el que representa un acumulat de defuncions a la regió sanitària de Girona de 752 en total.

Desglossat s'especifica que en total ja han mort en hospitals i sociosanitaris 329 total, en residències 227 en total, 121 domicilis i 75 no estan classificats -inclou casos positius i sospitosos-.

Pel que fa al nombre de casos hi ha un total de 6.528 contagiats, 17 més que ahir. Salut calcula que hi ha 27.739 persones a qui no se'ls ha fet la prova però són casos sospitosos de tenir Coronavirus SARS-CoV-2, 238 més que el ahir. En quant a les altes hospitalàries s'han registrat 2.487 (10 més que ahir).