Roses i El Bulli protagonistes del nou anunci de l'estiu d'Estrella Damm

L'espot comptarà amb la presència de Ferran Adrià i el seu equip de sommeliers

Dos anys enrere la marca de cervesa mediterrània Estrella Damm va gravar un anunci en format de videoclip a les platges de Formentera amb la cançó 'Tonight' del grup 'Billie The Vision and the Dancers' que es va convertir en el tema de l'estiu. La seva emissió durant hores de màxima audiència va comportar una promoció turística gratuïta per a les illes que van experimentar un increment de visitants duran aquell estiu. Pel que fa a la cançó 'Tonight', aquesta es va convertir en el tema de l'estiu i segons Damm, la marca va incrementar la seva notorietat al mercat en un 126%.

L'experiència es va repetir l'any passat amb Cadaqués (Alt Empordà) i l'illa de Menorca i la cançó 'Applejack' de 'The Triangles'. Enguany el marc escollit és la vila de Roses i el restaurant El Bulli de Ferran Adrià. Encara es desconeixen detalls sobre el tema escollit i quan s'iniciarà el rodatge tot i que l'agència de publicitat ja ha començat el càsting d'actors i extres. N'ha transcendit que hi apareixeran el guardonat cuiner i també tot el seu equip de sommeliers del restaurant El Bulli de Cala Montjoi. Alhora, les ruïnes d'Empúries (l'Escala), també hi seran presents.

En el moment que s'emeti l'anunci el Bulli obrirà les portes per darrera vegada abans de fer el pas i convertir-se en ElBulli Foundation.