SI acusa l'estat espanyol d'asfixiar l'aeroport de Girona prioritzant la gestió d'altres terminals

El coordinador regional de la formació, Santi Niell, afirma que la situació en la qual es trobava l'aeroport era un miratge que no podia durar eternament

Niell no s'ha mostrat sorprès de la decisió presa per la companyia irlandesa ja que ha afirmat que la situació en la qual es trobava l'Aeroport de Girona-Costa Brava era un miratge que no podia durar eternament ja que mantenir la situació actual té un cost econòmic elevadíssim. Niell ha destacat que els diners sempre surten de la butxaca dels contribuents, en aquest cas per partida doble, ja que els impostos recaptats per Espanya sí que serveixen per desenvolupar estratègies comercials i turístiques d'altres aeroports però no en el cas dels aeroports catalans en general i el de Girona en particular. Aquesta subvenció va a parar al compte d'explotació d'una empresa la primera finalitat de la qual és generar beneficis econòmics als seus propietaris.

Finalment, Santi Niell ha denunciat que el conveni que hi ha damunt la taula és insostenible, si es té en compte que Ryanair pretén obtenir 7,5 milions d'euros sobre la base de moure 4 milions de passatgers, quan anteriorment en rebia 4,7 per moure'n 5 milions de passatgers.