L’any 2009 el departament de Política Territorial i Obres Públiques (PTOP) va aprovar l’estudi informatiu del condicionament de la carretera N-141 i la C-63 entre Salt i Amer, restant per definir les variants de Bescanó i Amer. La carretera N-141 de Salt fins a Anglès és una via d’un carril per sentit de circulació, sense vorals i amb un traçat força sinuós. La intensitat mitjana diària de trànsit se situa prop del 7.000 vehicles, amb un elevat percentatge de camions vinculats a les explotacions d’àrids i amb problemes endèmics per a creuar la travessera del municipi de Bescanó. Segons Carme Capdevila, 'la carretera és coneguda popularment com la carretera de la vergonya i és una demanda reiterada del territori afectat, doncs la seva ampliació i millora suposa una necessitat principal per al desenvolupament, fins i tot econòmic i la qualitat de vida de la zona', assegura la republicana.
Inicialment les previsions per a l’execució de la nova carretera eren de redactar el projecte constructiu durant l’any 2011 i la possibilitat d’iniciar les obres el 2012. En un altre ordre de les coses la diputada també preguntarà sobre quina és l’opció que el nou Govern pensa adoptar en relació a la variant de Bescanó.