Un 83% dels usuaris de l'Aeroport de Girona el consideren 'bo o molt bo'

Les àrees de servei més valorades són el desembarcament, la recollida d'equipatge i el confort de l'aeroport

Per dur a terme l'estudi, es va enquestar a 693 usuaris de l'aeroport, entre passatgers i acompanyants, entre els dies 6 i 10 de setembre.


En relació a l'índex de qualitat de seguretat, durant el darrer estiu es va obtenir una puntuació de 3,90, confirmant la tendència a l'alça en aquest camp. Durant l'onada estival de l'any anterior l'índex obtingut va ser de 3,84 i el corresponent al mateix període de 2008 va ser de 3,73.

Els aspectes més valorats per part dels usuaris de l'aeroport gironí són el servei d'assistència a persones de mobilitat reduïda (4,89), la senyalització i ubicació dels mostradors de vehicles de lloguer (4,77), el temps d'espera de la recollida d'equipatge (4,58), la senyalització de la cinta d'equipatge (4,51) i el temps a la cua del filtre de control de passaports del desembarcament (4,43). Els cinc atributs, a més, van ser valorats amb un índex superior a l'obtingut a l'estiu de 2009.

Per àrees de servei, la millor valorada és el desembarcament i recollida d'equipatge, amb un índex de 4,40, i el confort de l'aeroport, amb una puntuació de 4,07 punts. Totes dues puntuacions superen les de l'estiu de 2009 amb un increment corresponent a 0,51 i 0,24 punts respectivament. En quant als aspectes qualitatius millor considerats per part dels passatgers i acompanyants de l'aeroport de Girona - Costa Brava destaquen la neteja, la rapidesa i les dimensions de la infraestructura que la converteixen en un espai senzill i pràctic.