La nova imatge del Liceu guanya un Lleó de Bronze a Cannes

Porta per lema "Més vius que mai" i s'ha rodat al Raval

La campanya de McCANN Barcelona i el Gran Teatre del Liceu ha obtingut el Lleó de Bronze  en la categoria Film al festival Cannes Lions celebrat aquest cap de setmana. Sota el lema “Més vius que mai”, la nova imatge busca acostar el gènere operístic a tots els públics a través de peces audiovisuals que combinen la tradició i la història del Liceu amb la part més quotidiana del barri on s’ubica, el Raval.

Amb l’objectiu d’enfortir el vincle entre els 170 anys d’història del Liceu i la realitat actual del seu entorn, sorgeix el concepte “Dins aquestes parets centenàries estem més vius que mai”. Una idea que pren com a escenari el cor del Raval, un dels barris més autèntics, carismàtics i transgressors de Barcelona, per a situar aquests poemes visuals amb estètica contemporània. Els spots miren de connectar aquests dos indrets emblemàtics de la ciutat i redescobrir-los per al gran públic. Un gran públic per al qual el Liceu i el Raval poden resultar llocs estranys, però que quan ens hi endinsem, ens n’adonem que són llocs extraordinaris.   

Cannes Lions és el festival internacional de creativitat amb més prestigi de la indústria de la publicitat. Amb més de 60 anys d’història, els premis han esdevingut una carta d’accés a l’elit de les agències creatives. Guanyar una de les més de 25 categories que premia Cannes Lions comporta guanyar visibilitat i reputació dins la primera línia de la creativitat mundial.