El Festival Cruïlla i el Gran Teatre del Liceu és retroalimenten

Es podran comprar entrades amb descompte al festival barceloní

El Gran Teatre del Liceu i el Festival Cruïlla signen un marc de col·laboració amb l’objectiu de construir noves sinergies per als seus respectius públics. L’acord entre les dues institucions es va iniciar amb la intenció de fer un primer apropament als dos ecosistemes amb un tipus de consumidor cultural inquiet, que no només s’aproxima a un gènere musical o cultural, sinó que s’atreveix amb propostes més disruptives, com el públic jove del Teatre o el propi abonat del festival. D’aquesta manera, el Cruïlla i el Liceu intercanvien programacions amb descomptes avantatjosos per a ambdós col·lectius. La idea dels organitzadors és que aquesta primera col·laboració no es quedi en una acció aïllada, sinó que es pugui treballar en un marc de col·laboració a llarg termini.

Aquest 2018 el Liceu habilitarà, pels abonats del Cruïlla, l’anomenat “seient cruïlla” que permetrà comprar entrades  de La favorite de Donizzeti al Liceu a un preu de 50€ per entrada. Per la seva banda, el festival Cruïlla oferirà als abonats del Liceu un 20% de descompte en entrades i abonaments, així com un 15% per al públic general. Establir noves sinergies en el sector cultural, especialment el musical, incentiva el consum creuat entre les ofertes de la ciutat de Barcelona, ampliant les fronteres del propi consumidor. Des del Liceu es promociona el vincle entre el sector cultural per propiciar noves maneres de treballar i promocionar la cultura.

El Liceu promou des de fa diversos anys activitats per apropar les noves audiències al gènere operístic. Enguany, a falta de tancar la temporada, més de 7.500 joves menors de 35 anys han acudit al Teatre a través d’entrades amb preus accessibles (informació política preus joves).  El Liceu també estima que dos de cada tres compradors de la temporada 2017/18 corresponen a nous públics o a espectadors que compren per primera vegada.