Si ets online, necessites un bon SEO per ser visible

Consells, trucs i solucions per tenir més visibilitat a la xarxa

Qualsevol empresa que hagi fet el pas a la seva conversió en línia o qualsevol projecte que hagi nascut exclusivament per prestar els seus serveis mitjançant l'ús d'Internet ha de saber que la visibilitat de la seva web és fonamental per atreure clients i generar vendes.

Així mateix, aquesta visibilitat depèn del posicionament que s'aconsegueixi en els llistats de resultats que Google i altres cercadors ofereixen per a cada recerca relacionada amb el producte, marca o servei que volem posicionar.

Aconseguir un lloc en els primers llocs de la llista depèn del SEO que li faci a la pàgina web o al post de venda. Aconseguir colar-se entre els primers llocs d'aquests resultats de recerques que els grans cercadors ofereixen és fonamental per portar trànsit al web objectiu. Només cal dir que l'enllaç que es troba a la primera posició d'aquest llistat es durà fins al 65% dels clics, i que el segon baixarà bruscament fins al 13%, el tercer el 11% i així fins als últims gairebé sense entrades a les seves webs.

Què dir de la segona pàgina d'aquests resultats, on és inapreciable el nombre d'usuaris que arriben a ella, no en va ha una frase que descriu aquesta situació per als internautes; "No hi ha millor lloc per amagar un cadàver que la segona pàgina de resultats de Google", que aclareix la poca importància d'aquesta pàgina de resultats.

Per la tant, si volem que la nostra web d'empresa, botiga en línia, ecommerce o projecte online tingui possibilitats de captar visites, haurem contractar una agència de posicionament web de qualitat, professionalitat i amb resultats contrastats, com l'agència SEO Kaizen2D, que aconsegueixi posar el nostre lloc online entre les primeres posicions en poc temps i aconseguir que es mantingui estable en aquestes posicions.

Igualment, si el que es vol és generar visites ràpidament, aquesta agència SEO sabrà concretar i realitzar la campanya d'AdWords que es necessita. Especialistes en realitzar el millor màrqueting de continguts de qualitat i crear link building són altres de les accions imprescindibles per aconseguir un millor posicionament web.

Com diem, aconseguir una posició privilegiada en els primers llocs dels llistats que ofereixen els cercadors és vital per al creixement empresarial a la xarxa global. Gràcies a aquestes posicions, podràs ser vist pels teus potencials clients, aquells que estiguin interessats en algun producte o servei relacionat amb la teva pròpia marca, obtenint per tant un major trànsit orgànic de visites, és a dir, de forma natural, sense haver de pagar a Google, i convertir aquestes visites en clients, cosa que dependrà de la qualitat del web que es visita, de l'oferta i del producte o serveis que es presti. Si el lloc del teu interès es troba ben posicionat, no només atraurà més clients i la possibilitat d'augmentar en vendes, sinó que també augmentaràs en presència i reputació a Internet, que a mitjà i llarg termini també repercutirà en el nombre de vendes i per tant en els beneficis econòmics.

El màrqueting digital

Per aconseguir un major abast cap a un públic interessat en la nostra oferta, haurem ampliar els nostres coneixements cap al màrqueting digital i no quedar-nos simplement en les fórmules i tècniques del posicionament orgànic o SEO.

El màrqueting digital és un concepte ampli que abasta totes les accions estratègiques encaminades a la promoció i publicitat executades en els mitjans i en els canals útils d'Internet, com poden ser les webs, els blocs, les xarxes socials, els fòrums, les plataformes de vídeos...

Per realitzar una completa i eficient tasca en aquest sentit, com sempre, cal comptar amb els màxims experts i especialistes en màrqueting online, un professional com David Boada, amb profunds coneixements en el referenciat SEO, imprescindible per realitzar un bon màrqueting digital, i altament qualificat per a realitzar una auditoria SEO per trobar errors o potenciar avantatges en el treball SEO ja realitzat.

Però no només ens cal especialistes en el posicionament SEO o SEM, sinó també, i David també és un gran expert, en la tradicional publicitat display o banners, en les despeses màrqueting o en l'ús de les xarxes socials.

El màrqueting en línia crea l'estratègia global imprescindible perquè qualsevol que sigui la marca, gran o petita, nova o amb rodatge, tingui les mateixes oportunitats de creixement, difusió i posicionament que les grans multinacionals que porten tota la vida a internet.

Els avantatges de fer màrqueting digital passen per una disminució considerable en els costos, si ho comparem amb la promoció i publicitat habitual offline, aquella que es realitza fora d'internet. A més, proporciona una major capacitat de control i optimització de les campanyes, permetent una segmentació molt específica i personalitzada, dirigint els esforços exclusivament als clients potencials que poguessin estar interessats en la marca o producte determinat.