El regidor a Girona, Lluc Salellas, denuncia que Yoigo no l'atèn en català

Ho ha denunciat a través de Twitter

El regidor de l'oposició a l'Ajuntament de Girona i número dos del grup municipal de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) a la ciutat, Lluc Salellas, va denunciar el passat 26 de juliol com la companyia telefònica Yoigo no el va voler atendre en català.

El succés, que no va passar desapercebut aleshores, va tornar a prendre força ahir quan el regidor va repiular la seva denúncia feta una setmana enrere. Aleshores va dir "A@Yoigosi preguntes si t'atenen en català diuen: "No, somos compañia que opera en ESP y hablamos español". No patim discriminació, no gens" (dixit).

A la seva volta, el Community Manager de l'empresa va respondre a Salellas en castellà: "Hola, debe haberse tratado de un malentendido. ¿Puedes facilitarnos tu número por DM? Nosotros mismos contactaremos contigo para aclararlo".

El motiu de tornar a treure a la llum la polèmica no és altre que una setmana després s'ha tornat a repetir l'episodi: "m'han trucat altre cop i quan he demanat atenció en català m'han dit "ESTO NO ES POSIBLE". Discriminació estructural".

Diversos usuaris de la xarxa social de microblogging s'han posicionat a favor del cupaire i han assegurat que ells també són víctimes d'aquesta discriminació lingüística per part de la companyia.