Els establiments que integren la marca Costa Brava Hotels de Luxe, l'associació que aplega els principals hotels de quatre i cinc estrelles del litoral gironí, han invertit prop de 6 MEUR en la millora de les seves instal·lacions. El 90% dels negocis que en formen part han fet reformes amb l'objectiu de "desestacionalitzar l'ocupació" i oferir "la màxima qualitat" als seus clients. La marca hotelera agrupa un total de 1.282 habitacions de les quals 31 són suites amb piscina privada i/o jardí; 112 són suites; 90 més són suites junior i 1.049 són habitacions individuals, dobles i familiars.
Pel què fa al balanç de la temporada 2016, els establiments van registrar un creixement del 4% respecte el 2015 en ocupació i un 6% més de facturació. El creixement més important es va produir sobretot durant els mesos d'abans i després de l'estiu.
Agrupa els hotels de luxe de la Costa Brava sota la marca que porta el mateix nom. Tenen com a objectiu seguir millorant dia a dia les seves instal·lacions. Per això, més enllà de les tasques de manteniment dels establiments, els hotels de quatre i cinc estrelles que la integren han fet millores i reformes en habitacions, zones exteriors, terrasses, les zones d'aigua o els espais de restauració, entre d'altres. A més, alguns d'ells han introduït nous serveis com ara punts de càrrega per a cotxes elèctrics.
Les actuacions tenen com a objectiu per una banda oferir millors serveis als clients i, per l'altra, treballar per la desestacionalització de l'ocupació de temporada.
Les actuacions tenen com a objectiu per una banda oferir millors serveis als clients i, per l'altra, treballar per la desestacionalització de l'ocupació de temporada.