Un treballador que feia tasques de manteniment del jardí vertical de la Biblioteca Carles Rahola de Girona ha mort aquest migdia. L'operari duia tot l'equipament de protecció (anava lligat a la corda amb un arnès i portava casc) però les primeres hipòtesis apunten que s'ha precipitat al buit perquè la corda s'ha trencat.
La víctima és Joan C. de T., de 46 anys i veí de Sant Antoni de Vilamajor (Vallès Oriental) i treballava per a una empresa externa a l'equipament. Quan els serveis d'emergències han rebut l'avís, l'home estava inconscient però no han pogut fer res per salvar-li la vida i ha mort poc després al lloc.
Els fets han passat a les dotze del migdia. La Policia Municipal s'ha fet càrrec de l'atestat i ha informat la Inspecció de Treball, que s'encarregarà de la investigació. Un equip de l'Oficina d'Atenció a la víctima ha atès els companys del treballador.