Càmpings de Girona invertirà 300.000 euros per atraure el client escandinau

L'associació pretén augmentar l'ocupació els mesos de juny i setembre

L'Associació Càmpings de Girona farà una inversió de 300.000 euros per atraure de cara al 2017 el mercat escandinau, que actualment és minoritari a la Costa Brava. La intenció és augmentar l'ocupació durant els mesos de juny, la primera setmana de juliol i setembre, una època on els càmpings no registren el ple absolut.

El president de l'Associació Càmpings de Girona, Miquel Gotanegra, diu que continuar invertint és clau perquè "la competència és important", alhora que reconeix que estan "contents" per haver pujat lleugerament en nombre de clients respecte el 2015.

En total els càmpings gironins han crescut un 1,2% respecte a l'any passat. Una dada que el director general de turisme, Octavi Bono, considera positiva i diu que l'aportació del càmping és important i per això el Govern "continuarà acompanyant" aquest sector.