El RACC també constata la manca de senyalització en moltes de les incorporacions avaluades i la incoherència entre la morfologia de la via i el límit de velocitat. Una de les conclusions de l'estudi és que un exemple a seguir és la senyalització dels límits de velocitat és el tram de la carretera C-37 entre Manresa i Igualada, on la morfologia de la via és coherent amb la velocitat màxima i la senyalització és adequada en les incorporacions. "Elevar el nivell de la senyalització afavoreix la seguretat viària", ha afirmat el mànager tècnic de la Fundació RACC, Lluís Puerto. El test s'ha fixat en trams de vuit vies: la C-32 sud, A-2, C-17, C-65/C-31, N-340, C-14, C-13 i C-37.
L'estudi del RACC també aconsella estudiar l'augment del límit de velocitat en alguns trams de la carretera C-65/C-31 (Llagostera-Palafrugell) i planteja reduir-lo en alguns trams de la C-13 (Alcoletge-Tremp), C-14 (Reus-Tàrrega), C-17 (Montcada-Vic) i N-340 (Alcanar-Cambrils).