Una trentena de marques seran presnets al setè Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera

S'oferiran descomptes que arribaran fins al 70%

Girona tornarà a convertir-se en la capital del 'shopping social' amb la setena edició del Shopp Out, que des del 2013 impulsa la Fundació Ramon Noguera.

D'ençà de la primera edició, la cita ha crescut exponencialment. No només en superfície (s'ha passat de 300 a més de 4.000 metres quadrats) sinó també en marques i empreses que ofereixen productes amb descomptes de fins al 70%. En aquesta edició n'hi haurà una trentena, que destinaran el 5% dels beneficis que obtinguin a impulsar projectes solidaris de l'entitat.

El setè Shopp Out se celebrarà del 4 al 8 de maig a la seu que la Fundació Ramon Noguera té al Mas Xirgu. Concerts, un espai amb 'food trucks' i concursos a les xarxes socials complementen el programa.

Ampliació:

El Shopp Out, una iniciativa que va ser pionera a tot l'Estat, conjuga en un únic espai les rebaixes i els descomptes amb l'impuls de projectes socials. La setena edició se celebrarà del 4 al 8 de maig a la seu de la Fundació Ramon Noguera i aplegarà fins a una trentena de marques de moda, calçat, llar i complements.

Totes elles oferiran descomptes de fins al 70% i, dels beneficis que obtinguin amb les vendes, en destinaran un 5% a l'entitat. En total, el setè Shopp Out ocuparà més de 4.000 metres quadrats. Entre les marques que hi seran presents n'hi ha que repeteixen d'anteriors edicions (com Lacoste, Castañer, Sita Murt, Pepe Jeans, Canada House o US Polo) i d'altres que s'incorporen per primer cop (Oh My Collection, Dutch & Delight, Gerome i Fyord).

El Shopp Out estarà obert des de les deu del matí a les nou del vespre (excepte el diumenge 8, que tancarà a les tres de la tarda). En paral·lel als diferents espais on les marques oferiran descomptes, el programa es complementa amb diferents activitats lúdiques: hi haurà 'food trucks', un cicle de concerts en directe (amb Roger Argemí, Pokers i Ovella Xao), tallers infantils, concursos a les xarxes socials, xecs regal i vols amb globus aerostàtic.

"Fer realitat la nostra missió"

La directora-gerent de la fundació, Pepita Perich, assegura que el Shopp Out permet a l'entitat "fer realitat la seva principal missió: fer protagonistes les persones de la fundació". Per la seva banda, l'alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, ha posat en valor la tasca que fa l'entitat i ha dit que el projecte de la Ramon Noguera "té el doble de valor, perquè les discapacitats intel·lectuals són de les més incompreses".

Creixement constant

El ressò del Shopp Out ha anat a més d'ençà de la primera edició. I una prova que ho avala són les xifres. La primera edició, celebrada al 2013, va acollir tres marques en un espai de només 300 metres quadrats. A partir d'aquí, cita rere cita, el Shopp Out ha anat creixent fins arribar als més de 4.000 metres quadrats i la trentena de marques que hi participen.

La Fundació Ramon Noguera està especialitzada en la creació i gestió de centres i serveis adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual i a infants amb trastorns del desenvolupament. La Fundació desenvolupa activitats des de dues àrees, la laboral i la social, atén més de 900 persones al llarg de l'any i dóna ocupació a 260 treballadors, 115 dels quals, amb discapacitat.