Més de 360.000 visitants únics a la web de Girona Turisme confirmen l’evolució positiva d’aquest canal, que l’any 2015 han visitat 71.460 persones més que el 2014. Respecte l’any anterior, els mesos d’hivern (gener, febrer i març) són els que presenten un augment més significatiu de visites. El mes de gener és el que ha crescut més comparativament (73,35%), seguit del mes de març (amb un 39,32%) i el mes de febrer (31,18%).
El nou web, en funcionament des del 2013, és una eina de promoció indispensable per a la promoció turística de la ciutat. Des de la seva creació ha anat ampliant les seves seccions, i ha augmentat la publicació de noticies i agenda, que s’actualitzen constantment en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès).
Aquest increment de visitants a la web ve donat per les millores al propi espai, l’actualització de notícies i informació, i per la desestacionalització de la temporada turística. Esdeveniments com Girona10, l’impacte del Celler de Can Roca i el rodatge de Joc de Trons o els diferents festivals que es desenvolupen al llarg de l’any han ajudat a la promoció de la ciutat oferint nous continguts al lloc web.
Des de les xarxes socials de Turisme també es treballa per redirigir els usuaris cap la web, i s’han realitzat petites càpsules de vídeos, seguint les tendències de la comunicació en línia, que indica que el material audiovisual és el més acceptat per l’audiència internauta.