Denuncien la discoteca 'Blow' de Girona per fomentar el consum d'alcohol entre menors

L'establiment regalava entrades VIP als menors que beguessin sense parar durant 30 segons

La Policia Municipal de Girona va detectar a través de les xarxes socials que diversos locals d'oci nocturn de la ciutat oferien festes amb alcohol adreçades a menors d'edat. Ho feien coincidint amb la festivitat comercial del 'Black Friday', que va tenir lloc el passat 27 de novembre. En concret, els agents van confirmar que la publicitat provenia d'un establiment en concret, la discoteca Blow situada al barri de la Devesa.

A la publicitat que feia a través del Facebook, es prometia entrades VIP als estudiants que participessin en el que han batejat com ''Fuckin' Fridays- La Gran Guerra dels Instituts'. Les entrades eren per a una festa prevista per al 4 de desembre amb el conegut discjòquei Marçal Ventura."Premi" per als menors que beguessin més Entre els "mèrits" que havien de demostrar els menors per guanyar la 'Guerra d'instituts', la discoteca els demanava que fossin els més ràpids en acabar-se un cubata, que aguantessin 30 segons bevent sense parar (La prova es deia '30 segons collonuts'), que demostressin ser els més ràpids fent 'xupitos' o que fessin la 'carretilla' aguantant el cubata.

La nit del 27 de novembre, agents de la policia es van adreçar a aquest establiment i van comprovar que incomplia una sèrie de normatives. Entre d'altres, tenia la porta d'emergència bloquejada, no exercia correctament el dret d'admissió, van detectar que va vendre alcohol a tres menors i que, en un cas mes, un menor va poder treure tabac de la màquina.

A banda, també va determinar que el local exercia una activitat diferent a la que constava a la llicència. Per tot plegat, els agents van aixecar una acta administrativa que caldrà esperar per veure en quin tipus de sanció es concerta.