Amb aquest concert, l’Àrea de Promoció Econòmica i Turisme de l’Ajuntament i Ata Producciones y Eventos, segueixen apostant per posicionar Roses dins el circuit musical de concerts de gran format durant la temporada d’estiu, tal i com va fer els anys anteriors amb les actuacions de “El Canto del Loco” (2009), Estopa (2008) i Alejandro Sanz (2007), tots ells amb gran afluència de públic.
La col·laboració envers al concert per part de l’empresariat rosinc és també notòria. L’associació de comerciants ACOR ha distribuït els pòsters promocionals del concert entre els comerços adherits, que han col·locat els cartells en els seus aparadors. Un total de 105 botigues han col·laborat.
Com a novetat, l’empresa hotelera Prestige Hotels, posarà en marxa en breu una campanya amb el nom 'Cap de setmana Bisbal', consistent en un paquet que inclourà l’estada en un dels seus hotels per al cap de setmana del 12 al 15 d’agost, incloent-hi les entrades per assistir al concert. Les entrades es continuen venent a través del Telentrada de Caixa Catalunya i als bars Si Us Plau de Roses i Federal de Figueres. El preu és de 25 € (venda anticipada) i 30 € (el mateix dia del concert).