Aquesta sessió pretén donar les eines necessàries perquè un allotjament turístic, un negoci dedicat a la restauració o orientat al turisme actiu, familiar o de negocis, entre d’altres, pugui dissenyar la seva comunicació i construeixi una imatge pública. Aquest curs és una càpsula de disseny gràfic i comunicació perquè un mateix pugui dissenyar la seva publicitat mitjançant eines gratuïtes de disseny. Tots els casos presentats i analitzats són del sector turístic.
La segona formació, que es farà el dia 29 d’octubre, se centrarà en el Facebook Ads i màrqueting social aplicat al sector turístic. Aquest curs neix amb la volentat d’oferir una formació que permeti als assistents la creació de campanyes publicitàries efectives per mitjà de la utilització de tot el potencial que ofereixen les plataformes socials com Facebook Ads, així com proporcionar un seguit d’estratègies i mètodes professionals per aconseguir diferents objectius, ja sigui donar a conèixer un missatge a la nostra audiència potencial, aconseguir visites cap al nostre lloc web, visualitzacions a les nostres fotos i vídeos o respostes a esdeveniments que vulguem realitzar.
La darrera de les sessions que s’han programat és Email màrqueting aplicat al sector turístic, que es farà el dia 5 de novembre. Aquest curs pretén oferir una formació que permeti als assistents el correcte enviament de butlletins d’informació (newsletters) amb la finalitat d’assolir diferents objectius empresarials per mitjà de l’aprofitament de tot el potencial que el màrqueting per correu electrònic ens ofereix.