El CBFW, que aquest any ha comptat amb el recolzament institucional de la Generalitat de Catalunya, la CCAM, el Patronat de Turisme i, com en la primera edició, de l’Ajuntament de Calonge i la Diputació de Girona, va arrencar el passat 31 de juliol amb una inauguració oficial presidida pel Conseller Felip Puig.
Durant els tres dies d’esdeveniment, i superada la tempesta del divendres vespre, el públic assistent ha pogut veure desfilades de dissenyadors emergents com RITA ROW, que repeteix participació i que l’any passat va fer el salt a la 080 Barcelona dins l’apartat de dissenyadors emergents, o ALL SISTERS, una de les dues marques de bany que han inaugurat aquesta nova categoria de la passarel·la del Costa Brava Fashion Weekend.

© Sergi Espinosa
La crescuda de l’esdeveniment ha estat notòria en aquest segon any. S’ha ampliat el nombre de desfilades i la quantitat de parades de dissenyadors del market. La durada s’ha allargat a tres dies en comptes de dos i la cartellera musical ha pujat decibels amb caps de cartell com Nyandú o The Seihos. Com a novetat, l'organització ha presentat una zona d’art amb propostes com les taules d’Anomy Paddle Surf il·lustrades per Conrad Roset, i la creació d’art viu d’Alicia Vogel, entre altres. Aquesta ha estat la fórmula que ha concentrat els dies 31 de juliol, 1 i 2 d'agost una gran afluència de públic, mitjans, bloggers, autoritats, models, punxadiscos i artistes.
L'equip organitzador (Bravo Produccions) i les institucions que recolzen l’esdeveniment fan una valoració molt positiva del resultats i encaren un futur molt optimista.