En principi les obres contemplen la rehabilitació dels arcs del viaducte, el reforç dels fonaments, la redifinició de la calçada per millorar la seguretat dels vehicles i dels vianants i canviar el tauler actual per un de nou, cosa que permetrà tornar a configurar els carrils i les voreres de la via.
Els treballs tenen previst millorar la travessera actual, que té uns 210 metres de longitud. D'una banda es rehabilitaran els arcs del viaducte i es reforçaran els fonaments. Se substituirà el tauler actual per un de nou amb una calçada per a vehicles de 6,5 metres i una vorera al costat esquerre amb una amplada d'1,5 metres. Actualment, la travessera compta amb dues voreres de 80 centímetres cadascuna. Es col·locaran noves barreres de seguretat, integrades en l'entorn, i s'adequarà la senyalització.
El departament de Territori ha explicat que el projecte té un cost d'1,4 MEUR i que permetrà millorar la calçada i garantir un bon estat de conservació del pont, millorant la seguretat dels vehicles i dels vianants que hi passin.