Aquesta obra, que està pressupostada amb un cost que oscil•la els 600.000 euros, tot i que el preu no està tancat, es preveu que pugui estar enllestida al setembre. D’aquesta manera, el Servei de Gestió Tributària i Cadastral, servei que està separat en un altre edifici, passaria a formar part de la seu central del Consell.
En el marc d’aquestes obres d’ampliació també hi ha previst el mateix espai de la futura seu. Aquest projecte suposarà, doncs, que l’edifici fins ara destinat a la gestió de tributs i de cadastre, propietat de l’ens, es pugui destinar als serveis de Benestar Social, ubicats fins ara en un edifici de lloguer.
Canvi d’ubicació dels vehicles del Consell
El projecte d’ampliació, elaborat pels serveis tècnics de l'ens, inclou també la construcció d'un passadís exterior (amb despatxos) al davant de la façana principal que connectarà amb l'oficina de Gestió Tributària i Cadastral i l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
Aquesta ampliació comportarà la desaparició de l’aparcament del davant de la seu central i la creació d'una plaça. De moment, ja s’han canviat d’ubicació els aparcaments reservats per als vehicles del Consell Comarcal, que fins ara aparcaven a la seu central de l’ens. Els vehicles s’han traslladat al magatzem comarcal, on s’ha adaptat un espai únic per als vehicles del Consell.