Vichy Catalán dóna relleu tridimensional al trencadís dels seus envasos

És el signe d'identitat de la nova sèrie Gaudí, premi Liderpack 2014 al millor packaging de begudes

La nova sèrie Gaudí de Vichy Catalán incorpora el trencadís del geni modernista català en tots els seus envasos de vidre. La nova gamma d'ampolles, premi Liderpack 2014 al millor packaging de begudes, converteix el trencadís gaudinià en el nou signe d'identitat de la marca. Aquest element, que ja hi era present a les etiquetes de la genuïna aigua mineral natural Vichy Catalán, ara es fon en vidre creant un envàs atrevit, únic, que destaca visualment i també al tacte.

El nou disseny aprofita l'imaginari històric de Vichy Catalán i converteix el trencadís (un mosaic fet a partir de fragments ceràmics molt habitual en l'arquitectura modernista) en l'element més icònic de la marca. Un element que permet jugar amb la refracció de la llum quan travessa els relleus de la nova superfície i un element que per la seva rugositat característica també confereix a la nova ampolla una millor adherència. El resultat és una ampolla que transmet modernisme, exclusivitat i elegància. Una ampolla diferent, una ampolla única.

El trencadís de la nova gamma Gaudí de Vichy Catalán s'aplica com una extensió natural de l'etiqueta –on ja hi era present– que ascendeix fins al coll de l'ampolla. Al cor de la nova superfície destaquen, també en relleu, les sigles de la marca: VCH, que donen potència al disseny.

La nova gamma Gaudí homogeneïtza sota un mateix abric icònic diferents envasos d'aigua mineral i refrescos. Hi serà present en tots els envasos de la genuïna aigua mineral natural carbònica Vichy Catalán d'1 litre, 500 ml i 250 ml (reutilitzables i reciclables); en els envasos de 250 ml de Premium Tonic Water Vichy Catalán, VC Lemon i VC Plus (reutilitzables i reciclables), i també en els formats clàssics d'1 litre, 500 ml i 250 ml (reutilitzables i reciclables) de les aigües minerals naturals Font d'Or, Malavella i les Creus.

Els nous envasos de la gamma Gaudí en format 250 ml es començaran a distribuir entre els consumidors a partir de les properes setmanes. Les primeres ampolles que incorporen la nova identitat visual de la marca, el trencadís, són les de Premium Tonic Water Vichy Catalán, VC Lemon i VC Plus. Després d'aquest primer llançament es distribuiran de forma esglaonada tots els altres. A finals d'abril ja hi seran tots en el mercat.

Innovació constant

Amb la implantació del trencadís en relleu en els seus nous envasos de vidre, el Grup Vichy Catalán fa un pas més en l'àmbit de la innovació i el disseny, que no ha cessat durant els darrers anys. L'aposta per la qualitat i la salut s'ha complementat sempre en el si del Grup amb una aposta per l'excel·lència en el disseny dels seus envasos i packaging. Creacions com les diferents sèries 'premium' 1881 de Vichy Catalán o l'ampolla de Font d'Or Maximum, han obtingut reconeixement internacional.

També cal recordar que el Grup és l'única empresa del sector de l'alimentació que prestigia l'etiquetatge dels seus productes més emblemàtics amb la incorporació d'elements artístics. Les etiquetes de Vichy Catalán i també les d'altres marques del Grup han rendit tribut, entre d'altres, a genis de la música com Mozart, Beethowen i Albéniz, a mestres de la pintura com Dalí, Sorolla o Gauguin ia obres mestres de la literatura universal com El Quixot i El Cantar del Mío Cid. Les etiquetes de Vichy Catalán també han acollit homenatges als violins Stradivarius, a la Sagrada Família d'Antoni Gaudí i a l'Estàtua de la Llibertat, entre d'altres.