El projecte de l’Associació per a la Promoció de la Moda (Agimod) que presentarà enguany la primera edició de la Setmana de la Moda a Girona (Gimoda), obre les portes a la seva internacionalització mitjançant un nou conveni de col·laboració amb l'empresa Franstage.
Ahir es va signar el conveni entre ambdues entitats per tal que la iniciativa gironina surti de Catalunya i faci entrada a França.
Franstage serà proveïdor de la Setmana de la Moda per a la seva comercialització en el mercat francès. D’aquesta manera, es vol arribar a les associacions i comerciants relacionats amb el món del tèxtil i altres sectors perquè puguin conèixer Gimoda i animar-los a participar-hi. Així mateix, resulta una manera de transmetre les últimes tendències de la moda gironina a la resta del món.
Franstage és una empresa que es dedica a sufragar la demanda per part d’empreses catalanes que volen accedir al mercat francòfon. Conformen un equip multidisciplinari coneixedor de les realitats empresarials d’ambdós països i compten amb el suport de col·laboradors privats, organismes públics, patronals i associacions.