Assalten un carnisser de Girona, el colpegen i li roben 18.000 euros

Els lladres van esperar la víctima al replà de l'edifici

Segueix El Gerió Digital a Google
Els Mossos d'Esquadra busquen quatre lladres que aquest dijous al vespre van assaltar un carnisser de Girona quan entrava a casa seva, el van colpejar i li van robar 18.000 euros. La víctima, que té diverses botigues, va trobar-se els lladres esperant-lo al replà de l'edifici, situat a la Travessia del Carril (a prop de l'estació de Renfe). Sense donar-li temps de reaccionar, els quatre homes el van encerclar i li van començar a donar cops i puntades de peu. Després, li van arrabassar la recaptació i van fugir corrents, emparant-se en la foscor de la nit. La víctima, sortosament, només ha patit algunes contusions i ferides lleus.

L'assalt va tenir lloc ahir al vespre. La víctima és un carnisser d'entre 50 i 60 anys que té diverses botigues. A Girona, la seva carnisseria es troba a la zona del Mas Xirgu, i a més d'aquesta, en regenta dues més a Sarrià de Ter (Gironès) i a Platja d'Aro (Baix Empordà).

Els lladres sabien el què es feien i havien estudiat els moviments del carnisser. Coneixien que ahir, després de tancar la botiga, portaria al damunt els diners de la recaptació. Amb l'objectiu d'agafar-lo desprevingut, els lladres van decidir esperar-lo a casa seva, un pis situat al número 2 de la Travessia del Carril de Girona, a tocar del viaducte del tren.

Cap a dos quarts de deu de la nit, el carnisser va arribar a l'edifici. Allà, quan es disposava a entrar al seu pis, la víctima es va trobar amb els quatre individus apostats al replà (no ha transcendit si els lladres van actuar o no a cara descoberta).

Gairebé sense donar-li temps de reaccionar, els lladres van encerclar el carnisser i van començar a colpejar-lo. Entre d'altres, per aconseguir els diners, li van donar diverses puntades de peu.

Els quatre homes, que van actuar amb molta rapidesa, van arrabassar a la víctima els diners que duia al damunt i van fugir corrents. En total, van aconseguir un botí de 18.000 euros de la recaptació.

El carnisser, que per sort només va patir algunes contusions i ferides lleus, va alertar els Mossos d'Esquadra. La policia ha obert una investigació i treballa per poder identificar els quatre lladres.