Obre el primer Shopp Out amb descomptes de fins el 70%

4.000 metres quadrats, 20 firmes de moda hi participen

4.000 metres quadrats, 20 firmes de moda i descomptes de fins al 70% amb l'objectiu de finançar projectes socials. La Fundació Ramon Noguera ha obert aquest dijous les portes del primer Shopp Out, que ofereix tota mena d'articles per a la llar, roba, calçat, complements, moda infantil i regals.

La iniciativa va més enllà d'unes simples rebaixes, perquè allò important és que també té una vessant social. I és que el 5% dels beneficis que es facin amb totes les vendes permetran impulsar projectes d'aquesta entitat gironina, que es dedica a la inserció laboral i a l'atenció de persones amb discapacitat intel·lectual. El Shopp Out, situat a la seu del polígon Mas Xirgu, s'allarga fins diumenge al migdia. La Fundació Ramon Noguera ha obert aquest matí amb bona afluència de visitants la primera edició del Shopp Out.

Fins diumenge, es podran trobar a les instal·lacions de l'entitat més de 20 primeres firmes de moda en 4.000 metres quadrats d'exposició. La iniciativa té com a finalitat difondre i donar suport a la tasca de la Fundació Ramon Noguera i és el Shopp Out més gran de l'Estat d'aquestes característiques.

El Shopp Out ha obert les portes a les deu del matí i ja hi havia un centenar de persones fent cua per poder-hi accedir. Fins al migdia, s'ha mantingut la bona afluència de visitants interessats a comprar en qualsevol de les 23 primeres marques que ofereixen descomptes de fins al 70%. El valor afegit d'aquesta iniciativa és que un 5% dels beneficis de les vendes que s'hi facin serviran per impulsar projectes socials de la Fundació Ramon Noguera.

El Shopp Ou se celebra a la seu que l'entitat té al polígon Mas Xirgu. S'hi poden trobar articles per a la llar, roba, calçat, complements, moda infantil i regals en un espai de 4.000 metres quadrats. Les firmes que hi participen són Textura Interiors, Sita Murt, Desigual, Mango, Lacoste, Punto Blanco, Levi's kids, General Òptica, Ikks kids, Catimini, LTB Jeans, Cooked in Barcelona, Eurekakids, Boxley, Bissú, Ontop Barcelona, New Zealand Auckland, Peyton, Cóndor, Alcott, VamCats i Código Basico, a més de la botiga La Fundació (que gestiona la mateixa entitat).

L'espai obrirà cada dia des de les deu del matí fins a les nou del vespre. Diumenge, el darrer dia, obrirà fins a les dues del migdia.

Una iniciativa en creixement

El Shopp Out és una evolució de l'outlet social que ja havia organitzat la mateixa Fundació Ramon noguera. Centrat en el concepte de 'shopping social', tenia com a finalitat difondre i donar suport a la tasca de la Fundació.

De fet, només cal donar una ullada a les xifres per veure com la iniciativa ha agafat volada. La primera edició comptava amb un espai de només 300 metres quadrats i tres marques col·laboradores. La segona, ja va doblar superfície i va incorporar quatre marques més. Ara, el Shopp Out ho ha multiplicat amb escreix i ha demostrat l'embranzida d'aquesta iniciativa social.

La Fundació Ramon Noguera està especialitzada en la creació i gestió de centres i serveis adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual i a infants amb trastorn en el seu desenvolupament a la comarca del Gironès. La Fundació desenvolupa activitats des de dues àrees, la laboral i la social, i dóna atenció a més de 800 persones al llarg de l'any.