El Palau de Congressos de Girona va acollir ahir al matí la primera jornada del Girona Social Seminar, centrada en el Twitter.
Més de 150 persones, responsables de xarxes socials i de comunicació de diferents institucions, organismes, empreses i entitats del teixit social i empresarial gironí, han assistit al seminari. El Girona Social Seminar està organitzat per l’Ajuntament de Girona, juntament amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i compta amb el patrocini de Brand Rain.
El ponent de la jornada, l’especialista en entorns digitals Francesc Grau, ha fet un repàs sobre diferents elements i característiques de Twitter centrant-se en les eines i les pràctiques per generar valor, tant a nivell personal com institucional o organitzacional, a través d’aquesta xarxa, que ell no ha definit com a “social” sinó com una “xarxa d’informació”. “Twitter és un mitjà de comunicació i un generador de contingut. A Twitter la informació no és relació i això s’ha de tenir en compte”, ha subratllat Grau, que ha afegit que aquesta xarxa “ha trencat la barrera espai-temps” i que “és l’únic mitjà que permet contactar aquí i ara amb tothom”.
Aquesta és la primera de les tres jornades que formen part del Girona Social Seminar. El proper 22 de maig tindrà lloc la sessió dedicada a Instagram, impartida per Phil González i Pilar Junyent, i el 25 de setembre la sessió dedicada a Facebook, conduïda per Marc Elena.