Girona organitza el primer 'Social Seminar'

Es celebraran tres seminaris dedicats a Twitter, Instagram i Facebook, respectivament

L’Ajuntament de Girona organitzarà la primera edició del “Girona Social Seminar” els propers 20 de març, 22 de maig i 25 de setembre, amb la col·laboració del Patronat de Turisme Girona Costa Brava. Es tracta d’un cicle de seminaris, dividits en tres jornades, enfocats a treure rendiment empresarial a les principals xarxes socials. A la primera jornada, el 20 de març, el seminari girarà entorn de Twitter; el 22 de maig, a l’entorn d’Instagram, i al 25 de setembre, al voltant de Facebook. Les inscripcions per participar als seminaris s’obren avui.

Els seminaris estaran impartits per professionals de reconegut prestigi, experiència i trajectòria, amb la voluntat d’aportar un coneixement profund de les eines objecte de la jornada. L’especialista en entorns digitals Francesc Grau conduirà la primera jornada, el “Girona Twitter Seminar”. El director de New Media de Chello Multicanal, Phil González, i la fundadora i local manager de la comunitat Instagramers Girona, Pilar Junyent, seran els encarregats d’impartir la jornada sobre Instagram. Per últim, el consultor en comunicació d’estratègies en línia, Marc Elena, conduirà el “Girona Facebook Seminar”.

Aquesta activitat s’adreça especialment a professionals del sector, comunicadors, empreses i administracions, indistintament del punt en el qual es trobin en el desenvolupament en xarxes socials, així com a qualsevol persona interessada en la matèria.

Les sessions es faran al matí, entre les nou del matí i les dues de la tarda al Palau de Congressos de Girona. El preu de cada seminari serà de 20 euros i es podrà gaudir d’un 10% de descompte en el preu si es fa la inscripció als tres seminaris.