El Festival Strenes anuncia el gruix de la programació per la 15a edició

Els Amics de les Arts, Los Secretos i Sau, entre els destacats

Segueix El Gerió Digital a Google

Els Amics de les Arts, Los Secretos, Sau, Svetlana, Raül Refree i Niño de Elche, Ivan Herzog, Gemma Humet i Miquel Abras i Ernest Prana se sumen a la 15a edició del Festival Strenes de Girona que se celebrarà del 2 d’abril al 2 de maig.

Els nous noms complementen una programació que ja havia confirmat les actuacions de The Tyets, Guillem Gisbert, Pau Vallvé i Socunbohemio, com també el retorn de Gossos que celebren els vint anys de ‘Corren’. La resta d’artistes programats es presentaran durant les pròximes setmanes. Les entrades pels nous espectacles anunciats es posen a la venda aquest dijous a les vuit del vespre al web del festival.

Del 2 d’abril al 2 de maig la capital gironina tornarà a acollir l’estrena en directe de múltiples novetats discogràfiques de la mà del Festival Strenes. La cita musical ha anunciat el gruix de la programació de la pròxima edició, amb propostes com l’estrena dels nou disc dels The Tyets o les noves cançons d’Els Amics de les arts després de la seva gira de celebració del 20è aniversari.

El festival acollirà també l’estrena del nou treball de Pau Vallvé, la presentació del segon disc en solitari de Guillem Gisbert, el nou treball de Los Secretos i també de Svetlana. Una altra de les estrenes destacades d’aquesta edició permetrà gaudir per primer cop en directe de les cançons del segon disc de Raül Refree i Niño de Elche, un duet que va sorprendre a tothom amb el seu primer àlbum a quatre mans.

Dos artistes catalans de llarga i consolidada trajectòria també estrenaran nou treball al festival: Gemma Humet amb ‘Les Coses’ i Miquel Abras amb ‘Territori’. El festival també acull les presentacions d’àlbums d’artistes com Socunbohemio o Ivan Herzog, i l’actuació d’Ernest Prana que actuarà per primera vegada al festival en l’estrena del seu nou disc.

Strenes acollirà l’estrena i l’inici de gira d’’Els de Sau en concert’, el nou espectacle de Sau que dona continuïtat a l’experiència musical i audiovisual iniciada amb ‘Un concert de pel·lícula’. Un percentatge de les entrades venudes d’aquest concert es destinarà a un projecte de millora de l'Hospital Josep Trueta gràcies a l'acord de col·laboració entre el centre sanitari i el festival gironí.

Un altre inici serà el de la gira de retorn de Gossos que el 2027 tornen als escenaris per commemorar els vint anys de ‘Corren’. Les entrades pels espectacles anunciats es posen a la venda aquest dijous a les vuit del vespre al web del festival musical.