Dídac Capel relleva Sabrina Martínez com a regidor del PSC a Figueres

El nou edil ocupava el cinquè lloc de la candidatura socialista a les municipals del 2023

Segueix El Gerió Digital a Google

Dídac Capel s'incorporarà al grup municipal del PSC a Figueres (Alt Empordà) després de la renúncia de Sabrina Martínez al càrrec de regidora. Capel, vinculat al projecte socialista des de fa anys i que va ocupar el cinquè lloc de la candidatura a les eleccions municipals de 2023, assumeix la nova responsabilitat amb la voluntat de continuar treballant per a la ciutat.

"Em fa molta il·lusió, tot i que em sap greu que sigui per la circumstància que hagi plegat la Sabrina", assenyala el nou regidor, que destaca la seva trajectòria de col·laboració amb l'executiva i el grup municipal tant al govern com a l'oposició. Capel compartirà aquesta etapa amb Pere Casellas i Alfons Martínez, de qui espera "aprendre" durant aquests mesos al consistori.

En l'àmbit professional, Capel fa deu anys que treballa en el sector de l'assessoria fiscal i comptable. Paral·lelament, la seva trajectòria està estretament lligada al teixit associatiu figuerenc des de la seva joventut, quan va començar a participar en l'escoltisme i va exercir durant nou anys responsabilitats com a cap d'agrupament i tresorer, a més de gestionar iniciatives com Sant Jordi, l'Embarraca't i el Consell Local de Joventut.

La incorporació al consistori coincideix amb el seu retorn recent al barri del Turó-Nova Estació, on ha viscut bona part de la seva vida. Actualment, forma part de la junta de l'associació de veïns reactivada recentment, un fet que considera clau per conèixer de primera mà les inquietuds ciutadanes i traslladar-les al grup municipal socialista.