La Oreja de Van Gogh farà al Sons del Món l'únic concert a Catalunya el 2027

L'espectacle tindrà lloc el 24 de juliol a la Ciutadella de Roses

Segueix El Gerió Digital a Google

La Oreja de Van Gogh actuarà el 24 de juliol de 2027 a Roses en el que serà el seu únic concert a Catalunya l’any vinent. La banda de Donostia és la primera confirmació de la 20a edició del festival Sons del Món.

El concert arribarà després del retorn d’Amaia Montero al grup i en plena nova etapa de La Oreja de Van Gogh, que enguany ha protagonitzat una de les gires amb més públic. La formació també ha exhaurit les entrades dels quatre concerts programats al Palau Sant Jordi de Barcelona.

Les entrades per a l’actuació de Roses es posaran a la venda aquest divendres 2 d’octubre a les 19.00 hores a través del web de Sons del Món.

La banda va anunciar el 2025 el retorn de Montero, tres dècades després de la seva formació, i una nova gira centrada en els grans èxits de la seva trajectòria, combinats amb noves cançons.

La Oreja de Van Gogh va néixer a Donostia el 1996 amb una formació integrada per Amaia Montero, Pablo Benegas, Xabi Sant Martín, Álvaro Fuentes i Haritz Garde. Al llarg de tres dècades s’ha convertit en una de les bandes de pop espanyol amb més projecció, amb milions de discos venuts i cançons que han travessat diverses generacions.

Entre el seu repertori hi ha temes com Rosas, La Playa o Puedes contar conmigo. Precisament, Rosas ha superat aquest 2026 els 1.000 milions de reproduccions a Spotify, entrant al denominat Billion Club de la plataforma.

L’actuació a Roses permetrà escoltar en directe aquesta nova etapa del grup amb Montero novament com a vocalista i servirà com una de les cites destacades de la celebració dels 20 anys del festival Sons del Món.