L’exdiputat de Junts al Parlament i exalcalde socialista de Sant Feliu de Guíxols, Pere Albó, ha estat detingut per un delicte d’exhibicionisme després d’haver-se masturbat en públic davant de menors a la piscina de l’hotel Tahití de Santa Susanna, al Maresme.
Segons ha pogut saber SER Catalunya i ha confirmat El Gerió Digital, l’incident va tenir lloc diumenge a la tarda. Albó, de 54 anys i de professió advocat, va accedir sense autorització a l’interior de l’hotel i es va dirigir a la zona de piscines, on hi havia una cinquantena de clients, molts d’ells infants i adolescents. Un cop allà, es va estirar en una gandula, es va abaixar els pantalons i va començar a masturbar-se de forma visible.
Mentre continuava amb els tocaments, l’expolític va agafar pel braç una jove, tal com ha denunciat la noia als Mossos d’Esquadra. L’escena va generar una gran alarma entre els presents, que van fugir de la zona i van alertar immediatament el personal de l’hotel i el 112.
La policia local de Santa Susanna va procedir a la detenció de l’home. Albó va demanar un recurs d’habeas corpus, que va obligar el jutjat de guàrdia d’Arenys de Mar a revisar la legalitat de la detenció. Aquesta nit, el magistrat ha desestimat el recurs després d’escoltar el detingut, concloent que l’arrest era legal i pertinent, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya. Els Mossos d’Esquadra el posaran novament a disposició judicial en les pròximes hores.
Trajectòria política
Pere Albó Marlés va militar al PSC des del 1999 i va ser alcalde de Sant Feliu de Guíxols entre el 2007 i el 2010, i vicealcalde entre el 2011 i el 2015. L’any 2015 va participar en la fundació del Moviment d’Esquerres (MES), formació independentista sorgida de l’esquerra sobiranista.
El juliol del 2021 va entrar al Parlament de Catalunya com a diputat de Junts per Catalunya, integrant-se a la candidatura dels postconvergents a través d’un pacte amb MES. Va ocupar l’escó fins al 2024. L’octubre de l’any passat va anunciar que abandonava la política per dedicar-se al negoci hoteler familiar i a la seva carrera com a advocat. En aquell moment també va deixar el càrrec de regidor de MES a l’oposició a l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols.

