El Centre Comercial Gran Jonquera continua ampliant la seva oferta comercial amb l’arribada de Tous, una de les marques més reconegudes del sector de la joieria i els complements. La nova botiga ha obert les portes aquest dilluns 6 de juliol i, coincidint amb la inauguració, ha obsequiat els primers clients amb diversos detalls especials.
L’establiment, ubicat a la primera planta del centre comercial, posa a disposició dels visitants una àmplia gamma de joies, bosses, rellotges, accessoris i complements, reforçant així l’oferta de moda i lifestyle del complex comercial.
Fundada fa més d’un segle, TOUS és una de les marques catalanes amb més projecció internacional. Actualment és present en més de 40 països i s’ha consolidat gràcies al seu disseny contemporani, la qualitat dels seus productes i el seu característic os, convertit en un dels símbols més reconeguts del sector de la joieria.
Des del Centre Comercial Gran Jonquera assenyalen que aquesta incorporació respon a la voluntat de continuar sumant marques de prestigi que millorin l’experiència de compra dels clients i consolidin l’equipament com un dels principals destins comercials de la demarcació de Girona.
Amb aquesta nova obertura, el centre reforça la seva aposta per oferir una proposta cada vegada més completa en els àmbits de la moda, els accessoris, la restauració i els serveis, incorporant algunes de les firmes més demandades tant pels clients locals com pels visitants.

