Detingut un multireincident a Cadaqués per fer tocaments a una dona i masturbar-se davant seu

Els fets es van produir quan la víctima sortia d'un establiment del poble

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home per fer tocaments i masturbar-se davant d’una dona a Cadaqués (Alt Empordà). Els fets van passar en una zona propera al carrer Sa Jorneta de la localitat pels volts de dos quarts de quatre de la matinada del 13 de maig. La víctima sortia d’un establiment del poble i l’arrestat la va abordar.

Primer li va fer tocaments, però la dona es va resistir i se’l va poder treure de sobre. En aquell moment, l’home es va començar a masturbar davant seu i la víctima va fugir per demanar ajuda. El detingut és un conegut multireincident a qui els Mossos van poder detenir el dia 15 a Cadaqués per un delicte d’agressió sexual sense penetració. L’endemà, el sospitós va passar a disposició del jutjat de Figueres.

Els fets han provocat un comunicat de condemna per part de l’Ajuntament de Cadaqués davant d’uns fets que consideren que “no tenen cabuda en una societat lliure, respectuosa i compromesa amb la seguretat de les persones”. A l’escrit, el consistori assenyala que Cadaqués sempre ha estat un “poble tranquil” on la convivència entre veïns es basa “en el respecte, la solidaritat i el compromís col·lectiu”. “Les persones que vulneren aquests valors i atempten contra la llibertat i la seguretat dels altres no representen el nostre poble”, remarca.

Finalment, destaca l’Ajuntament, que seguiran treballant conjuntament amb les entitats i el teixit associatiu per promoure espais segurs, reforçar la prevenció i una convivència basada en el respecte. També animen a persones que siguin víctima de violència que denunciïn i facin ús dels canals d’ajuda.

La víctima ha denunciat els fets.