La Diputació de Girona torna a confiar en les xarxes socials

L'ens activarà de nou les comptes de Facebook, Twitter i el canal Youtube

El president de la Diputació de Girona, Joan Giraut, ha anunciat avui durant la inauguració de la tercera jornada “Empresa i coneixement” l’activació novament de les xarxes socials de la Diputació: Facebook, Twitter i el canal YouTube. Aquestes havien estat desactivades els darrers dos anys quan es va decidir prescindir d'elles.

Giraut ha explicat que a la Diputació “hem entès que cal comunicar diferent, ser més accessibles i modificar el nostre full de ruta, si cal, amb les aportacions que ens arribin de les xarxes socials”. La Diputació aposta d’aquesta manera per les noves vies de comunicació i s’adapta al llenguatge de les xarxes socials, més directe i distès que el de la comunicació institucional tradicional. L’etiqueta (hashtag) utilitzada és #connectemja!, i, pel que fa als enllaços a les xarxes, són els següents:

Inauguració multitudinària

Més de vuit-centes persones, tant empresaris com estudiants, han assistit a la inauguració de la jornada, que s’ha dut a terme a l’Auditori Palau de Congressos de Girona i que ha comptat amb la participació de Francesc Homs, conseller de la Presidència i portaveu del Govern; Carles Puigdemont, alcalde de Girona, i Pau Herrera, president de l’AED (Associació Espanyola de Directius).

Hi han intervingut també vint ponents provinents de diversos àmbits professionals, amb ponències relacionades amb cinc eixos: la irrupció de l’economia digital, la gestió de la innovació i les idees dins de les empreses, la necessitat de consolidar el creixement de les companyies, l’administració del talent en el si de les organitzacions, i la nova funció dels líders empresarials.

Nombrosa participació

La jornada torna a situar Girona com un punt de trobada empresarial, després de l’èxit de les dues edicions anteriors, de 2011 i 2012. En aquells dos anys, la jornada va tenir un fort impacte a les xarxes socials –es va convertir, fins i tot, en un tema del moment (trending topic) de Twitter a Catalunya– i va ser seguida també per mitjà d’Internet.

De la mateixa manera que en les dues edicions anteriors, la d’enguany compta amb el patrocini de la Diputació de Girona i amb la col·laboració de destacades empreses. Així mateix, més de vint institucions d’àmbit empresarial i econòmic s’han sumat a aquesta convocatòria.

L’acte té, un any més, una presència activa a Internet i a les xarxes socials. Les informacions que es vagin produint seran comentades al Twitter de l’AED (@aedtweets) i al de Tribuna de Girona (@tribunadegirona) amb l’etiqueta (hashtag) #jornadagirona. A més, els assistents que ho desitgin poden fer arribar comentaris i preguntes als ponents per mitjà de l’adreça electrònica jornada@asociaciondedirectivos.org.